Idzie nowe czyli zapraszam do mojej pracowni




     Prawie pięć lat temu rozpoczęłam swoją przygodę z blogiem. Dzięki niej poznałam wielu ciekawych ludzi związanych w ten czy inny sposób z tematyką odnawiania mebli. Brałam udział w inspirujących szkoleniach, warsztatach i projektach. Miałam też niecodzienne przygody, takie jak udział w filmiku reklamującym Beskid Śląski (tutaj możecie go zobaczyć ). Małgosia Budzich w swojej książce pt. Meble od nowa wspominała o mojej komodzie "z morskiej głębiny", z czego jestem ogromnie dumna.


Moja praca została też doceniona przez producenta moich ulubionych farb kredowych Nordic Chic i zostałam Ambasadorem Marki Nordic Chic. To dla mnie zaszczyt i wyróżnienie, za które jestem wdzięczna. Farby polecam Wam z całego serca, bo są przede wszystkim ekologiczne. Możecie je kupić min. w woodandcrafts.pl


Jednak to dzięki Wam, czytelnikom bloga i tym, który śledzicie moje poczynania na Instagramie i facebooku, chce mi się rozwijać i ciągle tworzyć coś nowego. Wasz pozytywny odbiór i dobra energia są ogromną siłą napędową. Nadszedł więc czas na kolejny krok. Zapraszam Was do mojej domowej pracowni.

Nie mam tu specjalnie profesjonalnych sprzętów i narzędzi, ale uwielbiam spędzać tu każdą wolną chwilę, a czas wtedy przestaje istnieć. Fascynuje mnie proces reaktywania starych, zapomnianych mebli i przywracania im blasku, choć nie jest to łatwe zajęcie i bez pomocy męża niejednokrotnie nic by się nie udało. 


Dlatego też razem dzielimy pracownię. On ma tu swój rowerowy kącik, który dziwnym sposobem ciągle się rozrasta :)


Wiem, że podobają Wam się moje pomysły i realizacje. Byłoby mi więc miło odnawiać meble również dla Was. Mam szczerą nadzieję, że nasz wspólna przygoda będzie się rozwijać, bo kocham tą robotę :)



 



Zdjęcia pracowni zrobiła wspaniała fotograf Dorota Koperska


Razem z moją wierną asystentką Fifi czekamy na Was.

Pozdrawiam serdecznie
Kasia

Komentarze

  1. Dziękuję za zaproszenie 🥰 cudne miejsce 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i powodzenia życzę:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😘😘😘

      Usuń
  3. Brawo !!! Gratuluję pomysłu na rozwój własnej pasji !!! Będę podglądać. Też nieustannie przemalowuję meble, odkąd przeprowadziłam się na wieś. Pozdrawiam bardzo serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula bardzo dziękuję i trzymam kciuki za nas obie. Życzę Ci samych udanych realizacji 😉

      Usuń
  4. Powodzenia Kasiu ❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję za Twoje nieustające wsparcie 😘😘😘

      Usuń
  5. Od kilku lat śledzę Twojego bloga i podziwiam. Sprawiłaś, że inaczej spojrzałam na kolorowe meble. Życzę Ci powodzenia i wielu sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło i dziękuję Ci bardzo za wsparcie ❤❤❤❤

      Usuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MÓJ INSTAGRAM

Obserwatorzy