Regał z szuflady w stylu farmhouse



     Czy można coś zrobić ze starej szuflady? A można, wiele fajnych rzeczy, na przykład można zrobić regał na drobiazgi. Pamiętacie moje śmietnikowe znaleziska, i wielką starą szufladę? W końcu i ona doczekała się reaktywacji. W pierwszej wersji miała z niej powstać wisząca półka, ale pomyślałam, że gdyby dorobić do niej nóżki, to zrobi się całkiem fajny regał. Zobaczcie co nam wyszło.


 Postawiłam na kontrasty - czerń i biel. Wykorzystałam tym razem farbę kazeinową i wosk od Liberon, oraz jasno szarą farbę kredową Nordic Chic. Po wyszlifowaniu całość najpierw pomalowałam białą farbą, na podłodze szuflady, która teraz miała być plecami regału, zrobiłam śliczny wzorek przy pomocy wałka.


Następnie nałożyłam czarną farbę na boki. Jak widzicie, zanim powstanie coś fajnego, musi być trochę bałaganu.


Drewniane nogi potraktowałam w tej samej kolejności i zabezpieczyłam woskiem.


Półki i blat zrobiliśmy ze starych desek. Trzeba je było tylko porządnie wyszlifować i pomalować cienką warstwą białej farby, a na końcu polakierować.





I regał ze starej szuflady gotowy.  




Nie byłabym sobą, gdybym nie przemyciła swoich ceramicznych gałeczek.


Szufladę porządnie nawoskowałam i wypolerowałam, dzięki czemu wydobyły się różne smaczki kolorystyczne i powstał bardzo naturalny efekt spatynowania. 


Nasz regał z szuflady wygląda jakby żywcem wyjęty ze starej farmy. Z całą pewnością jest nietuzinkowy.







A Wy co sądzicie, podoba się wam taki pomysł na wykorzystanie szuflady?

Bądźcie zdrowi :)
Kasia






Komentarze

  1. Regał jest uroczy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Regał super. Bardzo mi się podoba, pasuje do tego wnętrza z tynkiem ceglanym i starym stołkiem! Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, myślę, że wyszedł całkiem zgrabny mebelek :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Świetny regał, tylko skąd wziąć taką wielką szufladę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tym jest największy problem. Tą akurat znalazłam na śmietniku, ale wcześniej szukałam takiej długo bez powodzenia.

      Usuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MÓJ INSTAGRAM

Obserwatorzy