Szafa w kolorze nieba



    Lato nastraja mnie pozytywnie do majsterkowania, dzień jest długi i można poszaleć do późna ze szlifierką na świeżym powietrzu. Ostatnio pochłonęła mnie piękną szafa z lustrem i cudnymi intarsjami, które w oryginalnej wersji nie były zbyt widoczne. Brązowy lakier jakoś średnio do mnie przemawiał. Potrzebowałam dla niej intensywnego koloru, a jaki kolor kojarzy się z latem? Błękit oczywiście.




Po wyszlifowaniu szafy zabezpieczyłam ciemnym woskiem intarsje, bo chciałam je później łatwo wydobyć spod farby.



Następnie pomalowałam szafę farbą kredową Nordic Chic w kolorze midnight blue. Po przeschnięciu poprzecierałam dość mocno wilgotną gąbką. 



Wnętrze pomalowałam farbą kazeinową Liberon. Do zabezpieczania już  pomalowanych na niebiesko powierzchni doskonale się sprawdziła delikatna różowa taśma zabezpieczająca Tesa. Łatwo się odkleja, a co najważniejsze, nie zrywa się razem z farbą.





Szafa ma wyjątkowo fikuśne wieszaki - dwa drążki z haczykami po bokach i obrotowy wieszak na środku










Niestety mój aparacik nie uchwycił wszystkich niuansów, odcieni i przenikania koloru. Musicie mi wierzyć na słowo, że w realu szafa jest naprawdę ok :)


Kocham ten kolor, a latem chyba najbardziej. Też tak macie?

Pozdrawiam gorąco

Kasia

Komentarze

  1. Boska przeróbka, prezentuje się idealnie. Wspaniały kolor wybrałaś, niewątpliwie kojarzy się z latem, z wakacjami nad morzem. :) Pozdrawiam cieplutko, radosnego dnia Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielki Aga, serdeczne pozdrowienia dla Ciebie 🤗

      Usuń
  2. Szafa wprowadza taki toskański klimat, który bardzo lubię ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to bardzo mi miło, ciepłe skojarzenia jak najbardziej pożądane :) Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  3. Przepięknie przemalowałaś szafę, ma teraz szczególny urok. Uwielbiam kolorowe meble w Twoim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękny kolor! Jak uzyskałaś efekt tej wielobarwności niebieskiej? Bo miejscami jest to błękit a reszta jest ultramaryna i niebieski? Czy udało się to jedną farbą, jest jakaś technika? farba bez mieszania, potem inaczej się maluje? dziękuje z góry za odpowiedź <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MÓJ INSTAGRAM

Obserwatorzy